середу, 31 серпня 2016 р.

Кава-брейк або дівчатка вибирають гаряченьке )

Всім привіт!
Сьогодні останній літній день в 2016 році і тому цей день потрібно провести так, щоб було що згадувати взимку :) і гарними помімчниками для того, щоб зкрасити останній літній вечір можуть стати...
Та-да-дам!!!! Ось вони :)

Все вірно :) Коктейлі і звичайно ж гарна компанія :) Але не пийте їх усі відразу за один вечір, але це ви і без мене знаєте. 

Дівчатка, який Ваш найюлюбленіший? Мій  - мохіто. Я дуже-дуже полюбляю тандем м'яти і лайма. Я мабуть неоригінальна, але це так )
Отже, починаю ) І відразу почну з мого намбер ван. Мохіто.
Я готую його наступним чином. 
Інгредієнти: коричневий тростинний цукор (2-3 чайні ложки), лайм (1 шт.), м'ята (чим більше, тим краще), білий ром (50 мл), спрайт (150-200 мл), лід. 
Приготування. В бокал насипаємо цукор, зверху кладемо порізанний лайм, а поверх нього порвані руками листки м'яти. Все перем'яти, а потім додаємо частину льоду, доливаємо ром і далі спрайт. В кинці додаємо ще льду. Дуже класно, якщо є можливіть розкрошити льод у мілку крошку. Звичайно, якщо немає коричневого цукру і лайму, то їх можна замінити на звичайний білий цукор та лимон, а ром можна замінити білим сухим або напівсухим вином. Але то вже не зовсім мохіто, хоча теж смачно. :)
А тепер у довільному порядку. Підписувати фото потреби немає, то ж бажаю приємного перегляду :)









Сподіваюся, що мій пост Вас простимулює на невеличкі кулінарні шедеври ) Рецепти цих та іншіх напоїв можна знайти в інтернеті, тому не буду Вас переобтяжувати великою кількістю інформації, тим більше, що я їх вдома не готую.
Трохи про саму вишивку. Схемку я взяла в журналі "Вишиваю крестиком". В якості основи взяла скатерну тканину лляного кольору, ниточки Гамма і Анкор (частково за ключем і самопідбор). Робота вийшла доволі велика, бо вишивала трьома ниточками через три нитки основи, хоча сам каунт тканини знаходиться десь між 20 і 22.
Всім гарного вечора і смачних коктейлів )

Немає коментарів:

Дописати коментар