понеділок, 5 вересня 2016 р.

І знову метелик... або Звідки береться час?

Всім доброго вечора!
Якось в мене завжди виходить так, що свої пости пишу ввечері і тому вітаюся з Вами "доброго вечора". В мене час зранку і вдень завжди зайнятий: робота, діти, домашня робота, чоловік, а ще ж хочеться щось повишивать або щось пошити. От у мене таке запитання до Вас, дівчатка. Ви такі розумниці і в мене складається враження, що Ви володієте якоюсь магією. У вас в добі точно 24 години? :) Поділіться, будь ласка, своїми рецептами таймменеджменту. Буду дуже вдячна :)
Не знаю як Вас, а мене питання як все встигать вже досить давно хвилює. І от з такими думками я вступила у спільний відшив у групі в Фейсбуці. Ми з дівчатками вишивали годинники. От зараз я і покажу, що в мене вийшло.
Дівчатка, хочу перепросити, бо моя робота не повністю оформлена. Вірніше, я не зовсім визначилася, як саме хочу оформити цей годинник. Тому перед Вами проміжний варіант. 

Як Ви вже зрозуміли ця робота виконана не в техниці вишивки хрестиком, хоча він там теж присутній. Годинник вишитий різними шовчиками. А якщо Ви вишивали за японськими книжками, то Ви зразу зрозумієте про що я кажу. Тут використана величезна кількість різних швів: хрестики, козлики, різноманітна гладь, тамбурний шов, французькі вузлики різних типів і т.д. Вишивала різними ниточками, що є в моїй колекції: Гамма, Анкор, DMC, ПНК (69 кольорів!!) а схему брала в японській книзі з вишивками.  Розмір годинника вийшов досить значний - 30 см в діаметрі. Покажу Вам як все починалося.
 До речі, спочатку вишивать збиралася на двунитці, але стикнулася з проблемою - не могла нормально перенести схему на тканину, тому замінила її на білий льон.


Ви ще не стомились від фотографій? :) А тепер покажу більше деталей готової і майже оформленої роботи :)



В мене на сьогодні все :) Всім бажаю гарного вечора і гарного настрою, а ще, щоб у Вас завжди знаходився час на Ваше улюблене хобі :) Рада зустрічі і запрошую до мого закутка ще :)
PS: я тут у себе починаю прослідковувати тенденцію, що на всіх моїх годинниках присутній метелик. До чого б це? :)

Немає коментарів:

Дописати коментар