середу, 20 січня 2016 р.

Тедді та маленький листоноша

Доброго дня усім! 
Ви ще святкуєте чи вже розібрали свої ялиночки? Наша ялиночка ще стоїть і мої малі бешкетники нічого не бажають слухати про те, щоб зібрати ялиночку. Тому поки стоїть,  але не довго їй залишилось. А сьогодні навздогін новорічний святам покажу, що вишила. 
Це ведмедик Тедді із пташечкою. Пташечка мені нагадує снігуря і вона вирішила допомогти Тедді віднести вітальну листівку. А подарунок понесе сам Тедді, бо він заважкий для маленького снігурчика :)
Вишивала за схемою із журналу The World of Cross Stitching. Вишивку ще не оформила і в мене немає поки жодної ідеї, яка б мені сподобалася, а в рамочку - якось дуже просто буде. От такі в мене справи.
На сьогодні все. Дякую, що забігаєте і коментуєте. Бережіть себе і не хворійте :) Скоро зустрінемось ,)

Немає коментарів:

Дописати коментар