вівторок, 29 липня 2014 р.

Прованс

Всім привіт :)
Давно нічого не писала. Все якось часу не могла знайти, щоб щось написати:  літо і майже весь день проводжу з дітьми на вулиці.  А сьогодни вирішіла все відкласти і написати хоч два слова: я нікуди не пропала, я тут, просто зараз така чудова погода і таке інше :)
Сьогодні покажу, як і обіцяла раніше, свою першу декупажну роботу. Хочу подякувати своїй подружці, однокурсніці і просто гарній дівчині Каті, що навчила мене творити таку красу :) Її роботі можна подивитися і придбати тут або тут.
Особисто вважаю, що цей мій першій млинець вийшов не комом :)
Це кругла дерев'яна дощечка. Я її купіла в магазині из серії "все по 3 грн". З одного боку вона пофарбована і задекупажена, а з іншого я її не чіпала. Я відразу хотіла викорістовувати її для тортиків та запіканок.  
Позувала мені моя юлюблена моделька Ярунічка :)
Всім гарного настрою і дякую, що зайшлі в гості :) Приходьте ще :))

Немає коментарів:

Дописати коментар