четвер, 18 грудня 2014 р.

Косметичка "Віяння Японії"

Доброго вечора усім!
Добігає кінця 2014 рік. В блогах майже усіх рукодільниць панує святковий настрій - всі готують подаруночки для своїх рідних, друзів, знайомих. Мене приготування теж не обійшли стороною. Не можу сказати, що в мене просто все кипить на цій ниві - все ж таки родині необхідна моя увага, тож величезною кількістю рукотворних подарунків порадувати всіх не зможу. Але дещо я роблю. От сьогодні хочу продемонструвати косметичку для сестрички.  Косметичку шила по японській книзі "Cute and useful quilted bags" Sanae Kono.

Моя косметичка трохи відрізняється від оригінала розмірами (вийшла меншою) і використаними тканинами. Частково шила руками - вирізала гексагони, зшивала і стьогала, пришивала косу бейку, все інше - на машинці. Тепер я просто захоплююся рукодильницями, які все шиють руцями!!! Навіть і не знаю як скоро я наважусь на наступну :)
Косметичка розмірами 15*13см у складеному вигляді та 15*21см - розкрита, має два відділення: одне відкрите, а інше - на блискавці. Пид час роботи використала корейську 100% бавовну і ущільнила синтепоном. Відкрите відділення закривається клапаном на пришивну кнопку. Прикрасила косметичку репсовою стрічечкою і гудзиком.
От така краса вийшла :) Думаю, Мілі сподобається :) А то вона вже давно просить якусь чи то сумочку, чи то косметичку:)
На сьогодні все! Всім пречудового вечора і до наступної зустрічі :)

Немає коментарів:

Дописати коментар