середу, 17 грудня 2014 р.

Ланчмати "Новий рік наближається"

Новий рік невпинно наближається і сьогодні я покажу ще один новорічний подарунок для моєї доброї подружки і куми Наталії. 
Довго думала, що такого цікавого створити для неї і її родини і от надумалися саме ланчмати. Уявляється мені як вона разом із чоловіком будуть сидіти у своїй затішній кухні-вітальні і насолоджуватися чарівним вечором і тією казковою атмосферою Нового Року, що будуть створювати в тому числі і мої ланчмати. Відчуваєте, як я себе люблю і свої витвори?   :))) От чомусь в мене таке відчуття, що Наталі вкрай просто необхідні ці ланчмати :))))

Тепер про сам вироб. Розміри 45*25 см, використала американську і корейську бавовну, ущільнила синтепоном, край оброблений косою бейкою. Прикраси: декоративна відстрочка мультикольором (два типи ниточок: віскоза і металік), а ще хаотично прострочила по всій поверхні одного ланчмата і намалювала ниточками ялиночки і ялинкові кульки.
А тепер трохи ближче.
 
На сьогодні все! Всім святкового настрою і скоро побачимося :)

Немає коментарів:

Дописати коментар