вівторок, 1 вересня 2015 р.

Пташина сімейка

Всім привіт!
Ось і закінчилося літо, але тільки за календарем. Не знаю як у вас, а у нас ще на градуснику +28.   І тому принаймні на декілька по-літньому теплих днів ми ще розраховуємо :) Школярі посідали за парти і для них почався наступний шкільний рік. В моїй родині поки ще школяриків немає і я відпочиваю і шкільні хлопоти для мене поки неактуальні. Тож всіх студентів, школярів, вчителів та викладачів витаю із початком нового навчального року :)
А я навздогін літу покажу одну зі своїх робіт. Це вишивка хрестиком за готовим набором "Весела сімейка" виробництва ТМ "Леді".  
Розмір вишитого полотна 17 см в діаметрі. Техніки, що були використані: хрестик, напівхрестик, французькі вузлики та бекстіч.
Цей набір я отримала в подарунок від своєї подруги на день народження. Вишила його досить швидко як на мене - всього за 3 тижні і майже все літо він лежав і чекав на своє оформлення. Спеціально для нього ще весною на котрійсь із виставок я купила круглу дерев'яну раму і вирішила її задекупажити. Окремо замовляла антиблікове скло, а задник мені вирізав тато з ДСП чи ДВП (постійно плутаю, що з них що). Що в мене вийшло дивіться далі.



Метелики 

До речі, готову оформлену роботу я подарувала сестрі чоловіка і тепер "Весела сімейка" мешкає в Німеччині і дарує радість Тіні та її родині :)
Всіх вітаю із початком золотої пори і бажаю гарного настрою та натхнення :) Скоро побачимося ;)

Немає коментарів:

Дописати коментар