середу, 30 вересня 2015 р.

Біла конюшина

Доброго вечора, мої читачі :)
Як у вас настрій? Ще літній чи вже відчуваєте прохолодний подих осені? :) Я до Вас сьогодні прийшла зі шматочком літа :)  Вже багато господинь і рукодільниць готуються до Нового року чи то до Дня всіх святих, а я ще перебуваю в літі. І це Вам для настрою :)
Отже, про літо :)


Як Ви вже мабуть здогадалися - перед Вами чохол. Може бути використаний для будь-яких девайсів, що підійдуть за розміром. Мій чохол має розміри 33*23*1,5 см і захищає мій ноутбук від усяких негараздів ,)
Тут в кадр трохи влізла моя рука ))) поправляю травичку перед фотосесією )) З одного боку чехол прикрашений вишивкою за дизайном з книги Sweet Wild Flowers Embroidery із серії Totsuka Embroidery (Sadako Totsuka). Інша частина чохлу пошита з льону (клітчаста), а внутрішню (з мілкими квіточками) - зробила з 100% бавовни. Чохол ущільнений тонким клейовим синтепоном. Застібається на пришивні магнітні кнопки.

Як і всі японські дизайни вибрана вишивка дуже тендітна і витончена. Поки вишивала отримала величезне задоволення. Велика кількість різноманітних шовчиків в одну і дві ниточки, ниточки різного типу: тут присутні і звичайне однотонне бавовняне муліне, і меланж, і металік. Ну хіба це не дивовижно!

 А тут заховалася невеличка і дуже симпатична божа корівка або сонечко :)
Я з величезним задоволенням користуюся чохлом. От на такій мажорній ноті буду завершувати сьогоднішній екскурс в літо :)
Всім гарного вечора і хай муза не полишає Вас!
Скоро побачимося ,)




Немає коментарів:

Дописати коментар