середу, 9 березня 2016 р.

Фіолетові замальовки

Всім доброго вечора!
Давненько я нічого не писала. Якось намагалася привчити себе писати хоч один пост в тиждень, але не дуже в мене це виходить. Незавершені роботи не дуже люблю демонструвати, а часом і є що показать та немає нагоди або настрою фотографувати. Тож вирішила, оскільки блог я завела, щоб отримувати від того задоволення, то і писати буду тоді, коли є для цього надхнення. Тож вибачайте, що не часто з'являюся в ефірі. 
А сьогодні покажу роботу, яку мабуть уже всі вишивали і всі її добре знають. Це ожина від Ріоліса. 
Вишивала я готовий набір, тож нічого не мудрувала. Канва в наборі йшла 14-ого каунту під льон, ниточки - акріл. Розмір говової вишивки 26*20 см. Робота була готова ще перед Новим Роком, але оформила її лише сьогодні. Багет та паспатру -  на фото. А далі ще трішки фото.
Як на мене, вийшло дуже яскраво і сонячно, майже по-весняному :) 
Всіх  дівчаток і хлоп'яток вітаю із настанням весни і бажаю, щоб в душі завжди сяяло сонечно і квітла весна, не зважаючи на погоду за вікном )) І до скорої зустрічі, бо є що Вам показать :)

Немає коментарів:

Дописати коментар